Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Micael Nydén - 9 februari 2015 20:46

Under februari  så har jag rabatt på 40 min massage ordinarie pris 695 kr Nu endast 
550 kr.  Gäller bara en gång per kund.  Går ej att kombinera med andra erbjudande
För att boka gå in på Www.feeling-mf.se 

Varmt välkommen  till mig
#massage #behandling #ischias #nackspärr #neckpain #nackont #ländryggssmärta

Av Micael Nydén - 9 februari 2015 19:58

Här har ni en bild som visar ett bra program för att hålla axlarna i fin form

Av Micael Nydén - 9 februari 2015 19:31

Många besvär i leder och muskler kan orsakas av strama och spända muskler. I en muskuleringsbehandling jobbar terapeuten direkt på de muskler som är spända och hårda. Terapeuten töjtestar, masserar och töjer ut de spända musklerna så att du blir rörligare och mer avslappnad. Förutom massage och muskeltöjningar kan även longering, triggerpunkter och revolving ingå i behandlingen. Efter behandlingen kan terapeuten ge patienten stretchövning/-ar om så behövs. 

#massage #behandling #smärta #ont

Av Micael Nydén - 9 februari 2015 19:14

Hej på er.


Jag jobbar med behandlingar av bla nackspärr, ländryggsproblem, ischias, muskelvärk, migrän, huvudvärk mm


Så jag kommer skriva en hel del om hur jag gör i mina behandlingar utan att lämna ut några namn

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej PÅ Er
Denna blogg kommer handla om mig och mina behandlingar.
Ställa frågor så skall Ni få råd hur ni skall göra

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Träning

Träning

Här kommer det komma tränings råd för diverse smärtproblem


Ovido - Quiz & Flashcards